Hi! This is me.

Esther
Enneagram 9w8
Human Design 4/6 projector

Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 

Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)


Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

"Ik zie een wereld voor me waarin we minder aantrekken van wat hoort."

Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 


Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)


Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

Hieronder zie je een tijdlijn aan zelfportretten die ik heb gemaakt van mijn 13e (2003) t/m mijn 30e (2020).

01
02
03
04
05
06

Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 

Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)


Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 

Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)


Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

"Change the way you look at things and the things you look at change."

Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 

Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)

Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.

Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.Vergt het een dosis moed om je hoofd boven het maaiveld uit te steken? Wellicht. 


Wil jij de juiste mensen aanspreken en een
household name zijn in jouw industrie? (Retorische vraag)


Met alleen een aanbod, funnels, logo, visitekaartje en sporadische zichtbaarheid kom je er niet. Om onvergetelijk te zijn heb je een sterke visuele basis nodig, waardoor je herkenbaar bent op ieder platform waar jouw ideale klant zich begeeft.